Så underbart fin design gjord av finaste lindsay :)

Hej!!!

TITTA MIN UNDERBART FINA DESIGN GJORD AV LINDSAY,
ville ha med hello kitty och det var precis vad jag fick :D:D:D
Idag kommer vi få gäster hemma hos älsklingen men orkar inte gå upp ur sängen,
känner mig helt sänkt....
Men när man ändå ligger i sängen finns det tid för att blogga lite grann.
Igår hade jag prov i långhårsuppsättningar och gjorde valkar på min docka och fick
i alla fall ett G+ inte helt nöjd men det är inte IG i alla fall.
Kunde gjort bättre ifrån mig....

Såg också på idol igår, fyfan vad sur jag blev.
Ville att Robin skulle vinna!!
För han är den bästa av alla som har varit med och så kom han tvåa.
Vart jätte sur och kunde inte sova.
Tittade på HITTA NEMO på kvällen och somnade med en ganska snabbt.

Sitter nu och lyssnar på min nya favorit låt:

Coldplay- Paradise.

Den är så jävla bra :D
Blir helt lugn när jag lyssnar på den.

Vet inte hur jag vill göra med skolan heller.
Jag säger typ något till någon av mina klasskompisar men dem svarar inte.
Känner mig utfryst av alla.

Kram Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0