12 December

Hej!

Jag och Lindsay sitter i datorsalen och har jätte roligt.
FAST JOHANNA INTE VILLE KOMMA HIT OCH VARA MED OSS :(
Håller på med en uppsatts till samhällskunskapen och det kunde ju ha gått bättre anser jag.

Jag känner mig ganska korkad eller så är det att lindsay är väldigt smart.
Hon håller på med någon konstig design till sin blogg.
Hon pratar om koder som jag inte förstår någonting av xD

När jag skulle åka till skolan så åkte jag bussen som vanligt
till solna centrum där jag tog bussen mot spånga station och 
skulle hoppa av vid ankdamsrondellen.
Pratade då i telefonen med Lindsay och ser att bussen åker förbi min station
själv blir jag jätte paff och typ fattar ingenting och får åka en station och sedan
ta bussen tillbaka.
Kom till skolan med en förvirrad mig själv.
Så började min dag :D
Här kommer i alla fall den bästa låten som finns i hela världen just nu

Kramisar Malin <3

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0