Svenska uppgiften klar och mailen F***ar ur!!

Hej!

Idag har det varit en ganska lugn dag utom att några 
i klassen spelade justin bieber i klassrummet.
Kunde inte vara kvar så jag gick ut därifrån,
stackars johanna fick sitta kvar och plågas :D.
VI SKA HA EGENHÅRVÅRD NU PÅ EFTERMIDDAGEN.

Ska även göra om min design på bloggen med hjälp av lindsay min vän :D.
Som har gjort en HELLO KITTY design åt mig igår :D :D:D:D:D:D:D

Blev klar med min svenska uppgift i fredags men min mail funkar inte så det går inte att
skicka den till min lärare och hon vill ge mig IG varning, men hon fattar inte riktigt vad problemet är!!!
Aja, hoppas att den funkar nu, annars kommer jag skrika!!!

Det blir mer bloggande ikväll :D
kramisar MALIN


Kommentarer
Postat av: Lindsay

Hoppas att det löser sig med mailadressen, jag skickade alla koder dit.

2011-12-06 @ 23:14:41
URL: http://telford.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0