3 Januari

Idag har jag träffat mormor och morfar.
Först åt vi lunch på det typ trevligaste restaurangen ever.
Men även väldigt mysigt att träffa mormor och morfar och
spendera lite tid tillsammans.
Sen gick vi till Hallwylska museet och titta på finaste huset
i hela stockholm och jag tyckte att jag hade mycket jag
sparade på men de som tidigare hade bott där sparade verkligen
på ALLT.



Skulle inte säga nej till att bo i detta fina hus som hade 5 våningar.
Två källarvåningar och två våningsplan ovan jord och en vind.
Det var 40 rum i hela huset.
När vi var där så tänkte man ju inte att man lärde sig historia men det gjorde man.

Imorgon ska jag träffa min barndomskompis som jag tror inte ha träffat på kanske 5 år
tror jag.
Mamma och jag ska hem till henne och hennes mamma och äta middag.

Ska bli kul men nu ska jag hitta på CSI MIAMI så vi hörs imorgon!

Kram M.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0