18 mars

Lindsay nu har jag uppdaterat mig :D
Äntligen har jag uppdaterat denna konstiga bloggen fast jag inte vet om jag behöver för det har inte hänt så mycket förutom att jag har varit på IKEA och Lindsay har knäckt ett ägg med bara högerhand XD
hon tycker att hon är jätte duktig.
nysss sa hon att hon även gjorde det med bara vänsterhand xD
SHEŚ SO ALSOME!!!!

vi gör KÄRLEKSMUMS för att vi är kära i denna kalla söndag.
MUMS!!

När jag kommer hem ska jag montera min nya säng som mamma köpte åt mig igår.
Och min lillebror kommer till mig nästa helg.
Vet inte om jkag ska till landet då men det får jag tänka på under veckan....

Har även fått en mysig kur av inpackning som jag typ har haft snart 1 timma i håret.
KANON MYSIGT!!!

--------

UNDRAR BARA VAD SOM GÖR ATT MAN FÅR EN KONSTIG DUBBELNYSNING NÄR JAG SKRIVER ETT BLOGGINLÄGG. DET ÄR JU JÄTTE JOBBIGT..... VAD FÅR MIN DUMMA KROPP ATT NYSA DUBBELT.
(A)(A)

KRAM M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0